Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Život Varhana Orchestroviče Bauera a jeho přínos v oblasti filmové hudby
Pokludová, Gabriela ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celkovou problematikou filmové hudby. Je také zaměřena na život jednoho z našich současných hudebních skladatelů filmové hudby Varhana Orchestroviče Bauera. V práci jsem přiblížila jeho život pomocí krátkého životopisu a rozhovoru. Na rozboru jeho díla jsem rozvinula problematiku filmové hudby. Nejprve jsem ji čtenářům přiblížila historicky, poté i prakticky a to hned z několika pohledů: z pohledu skladatele, mistra zvuku Víta Krále, a z pohledu profesionálního hudebníka - koncertního mistra Lucie Švehlové. Dalším bodem mé diplomové práce je podrobný popis, jak vypadá nahrávání filmové hudby v nahrávacím studiu Smecky Music Studio. Rozebrala jsem dvě části zvukového záznamu k filmu Against the Wild, který složil Varhan Orchestrovič Bauer a na něm demonstrovala využití filmové hudby v pedagogické praxi. Závěrečnou částí diplomové práce jsou výsledky dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak veřejnost vnímá filmovou hudbu a filmové skladatele včetně pana Bauera.
Život Varhana Orchestroviče Bauera a jeho přínos v oblasti filmové hudby
Pokludová, Gabriela ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celkovou problematickou filmové hudby. Je však především zaměřena na život jednoho z našich současných hudebních skladatelů filmové hudby Varhana Orchestroviče Bauera. V této práci jsem přiblížila jeho život pomocí krátkého životopisu a rozhovoru. Na jeho díle jsem rozvinula problematiku filmové hudby. Nejprve jsem ji čtenářům přiblížila historicky, poté i prakticky a to hned z několika pohledů: z pohledu skladatele, zvukového inženýra Víta Krále, a z pohledu profesionálního muzikanta - koncertní mistryně Lucie Švehlové. Dalším bodem mé diplomové práce je popis krok po kroku, jak vypadá nahrávání filmové hudby v nahrávacím studiu Smecky Music Studio. Dále jsem rozebrala dvě části soundtracku k filmu Against the Wild, který složil právě Varhan Orchestrovič Bauer. Poslední částí, kterou tato diplomová práce rozebírá, jsou výsledky dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak veřejnost vnímá filmovou hudbu a filmové skladatele, včetně pana Bauera.
Život Varhana Orchestroviče Bauera a jeho přínos v oblasti filmové hudby
Pokludová, Gabriela ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celkovou problematickou filmové hudby. Je však především zaměřena na život jednoho z našich současných hudebních skladatelů filmové hudby Varhana Orchestroviče Bauera. V této práci jsem přiblížila jeho život pomocí krátkého životopisu a rozhovoru. Na jeho díle jsem rozvinula problematiku filmové hudby. Nejprve jsem ji čtenářům přiblížila historicky, poté i prakticky a to hned z několika pohledů: z pohledu skladatele, zvukového inženýra Víta Krále, a z pohledu profesionálního muzikanta - koncertní mistryně Lucie Švehlové. Dalším bodem mé diplomové práce je popis krok po kroku, jak vypadá nahrávání filmové hudby v nahrávacím studiu Smecky Music Studio. Dále jsem rozebrala dvě části soundtracku k filmu Against the Wild, který složil právě Varhan Orchestrovič Bauer. Poslední částí, kterou tato diplomová práce rozebírá, jsou výsledky dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak veřejnost vnímá filmovou hudbu a filmové skladatele, včetně pana Bauera.
Život Varhana Orchestroviče Bauera a jeho přínos v oblasti filmové hudby
Pokludová, Gabriela ; Nedělka, Michal (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá celkovou problematikou filmové hudby. Je také zaměřena na život jednoho z našich současných hudebních skladatelů filmové hudby Varhana Orchestroviče Bauera. V práci jsem přiblížila jeho život pomocí krátkého životopisu a rozhovoru. Na rozboru jeho díla jsem rozvinula problematiku filmové hudby. Nejprve jsem ji čtenářům přiblížila historicky, poté i prakticky a to hned z několika pohledů: z pohledu skladatele, mistra zvuku Víta Krále, a z pohledu profesionálního hudebníka - koncertního mistra Lucie Švehlové. Dalším bodem mé diplomové práce je podrobný popis, jak vypadá nahrávání filmové hudby v nahrávacím studiu Smecky Music Studio. Rozebrala jsem dvě části zvukového záznamu k filmu Against the Wild, který složil Varhan Orchestrovič Bauer a na něm demonstrovala využití filmové hudby v pedagogické praxi. Závěrečnou částí diplomové práce jsou výsledky dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak veřejnost vnímá filmovou hudbu a filmové skladatele včetně pana Bauera.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.